Hej! Du använder en gammal webbläsare

Organisation och ledning

Muskö förskola med de två avdelningarna Doppingen och Svanen tillhör Skärgårdens skolor och förskolor. I Skärgårdsskolornas organisation leds skolorna och förskolorna av en rektor och biträdande rektor.

På förskolan arbetar två förskollärare som tillsammans med ledningen och övriga medarbetare driver utvecklingen av pedagogiken vid förskolan. Vi strävar efter att kompetens och förmågor hos varje medarbetare ska berika och utvecklas i den dagliga verksamheten. Varje medarbetare är viktig del av Muskö förskola och det nätverk för utveckling som Haninge förskolor utgör.

Våra värdeord

På Muskö förskola ska varje människa mötas av glädje, trygghet och delaktighet. Dessa värdeord ska genomsyra verksamheten och vårt förhållningssätt till varandra, barn som vuxen.

Senast uppdaterad: 8 november 2023